کاربران اینترنت‌بانک دی، دی‌نت، از این پس می‌توانند با مراجعه به اینترنت‌بانک و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب، شماره تلفن همراه خود را تغییر دهند.

به گزارش روابط عمومی بانک دی، در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و باجه‌های بانک دی، خدمت تغییر شماره تلفن همراه مشتری در اینترنت‌بانک دی راه‌اندازی شد.

کاربران حقیقی «دی‌نت» به منظور استفاده از این خدمت می‌توانند با مراجعه به منوی تنظیمات در «دی‌نت»، گزینه تغییر شماره تلفن همراه را انتخاب کنند.

پس از ورود شماره تلفن همراه جدید توسط کاربر، کد امنیتی برای شماره تلفن جدید پیامک می‌شود که با وارد کردن کد در محل مشخص‌شده، در صورت صحت کد، استعلام سیستمی از سامانه شاهکار برای احراز مالکیت سیم‌کارت انجام شده و در صورت تأیید، شماره تلفن همراه مشتری تغییر کرده و پیامک‌های بانک به شماره جدید ارسال می‌شود.

راه پرداخت – رسانه فناوری‌های مالی ایران

​راه پرداخت Read More 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *