شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه ارائه راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک است، تاپکیش در زمینه تولید دستگاه‌های کارت‌خوان، رول‌های حرارتی، لیبل‌ها و کارت‌های هوشمند و همچنین تعمیر و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌خوان فعال است. چشم‌انداز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش دستیابی به سودآوری پایدار، جلب حداکثری رضایتمندی مشتریان، ارتقا کیفیت محصولات و خدمات باتکیه‌بر نوآوری و توسعه هدفمند سرمایه‌های انسانی است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش جهت تکمیل نیروی فکری و انسانی خود در پنج عنوان شغلی زیر افراد جوان، باانگیزه و هدفمند را به همکاری دعوت می‌کند.

کارشناس زیرساخت و شبکه

شرح شغل:

آشنایی با Wireless Network، Telecommunication  

تسلط به زبان انگلیسی در سطح مطالعه متون تخصصی

آشنایی با استاندارد ISO/IEC 27001

تسلط به  NAT،FORTINET ، FIREPOWER ، CCNP DC ، MIKROTIK،  ISE، TROUBLESHOOT ، Documentation و R&D NETWORK DC

آشنایی با نرم‌افزارهای PRTG  MRTG , ZABBIX , Visio

داشتن روحیه کار تیمی

تسلط بر مبحث DMVPN

تسلط بر انواع Routing protocol (BGP  – EIGRP – OSPF)

مهارت‌ها و توانمندی‌های تخصصی موردنیاز:

CCNP

PRTG ,ZABBIX متوسط

FortiGate

FirePower

MTCNA

Linux متوسط

Microsoft Visio

شرایط احراز:

آشنایی با صنعت پرداخت

دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی برق الکترونیک

مسئولیت‌پذیر

محل خدمت : تهران _ میرداماد

سابقه کار: 3 سال سابقه کار مرتبط

نوع همکاری: تمام‌وقت

مزایای همکاری:

ساعت کاری شناور

امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی

بیمه تکمیلی

پرداخت‌های مناسبتی

وام

پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد

امکان دسترسی به آموزش‌های تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل

کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها

شرح شغل:

شناسایی فرایندها و تهیه شناسنامه فرایندها با ارائه روشی بهینه

کنترل عملکردی واحدهای سازمان با سنجه‌های استراتژیک و گزارش‌دهی

عارضه‌یابی و ارزیابی نقاط ضعف فرایندی

بازنگری روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌ها طبق اصول سیستم مدیریت کیفیت

پیاده‌سازی ممیزی و نگهداری استانداردها، راهنما، رویه‌ها به‌خصوص از منظر مدیریت کیفیت

همکاری کارآمد در ارتقا سیستم‌های نرم‌افزاری سازمان

انجام مطالعات مستمر به‌منظور ایجاد و برقراری و یا اصلاح فرایندها و روش‌های مفید و مؤثر در سطح سازمان

شناسایی و به‌کارگیری رویکردهای تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت از جمله EFQM …

پیگیری و انجام هماهنگی لازم در راستای دریافت گواهی‌نامه‌های مدیریت کیفیت (ISO) از مراجع و سازمان‌های مربوطه

ارتباط مستمر با شرکت‏‌های صادرکننده گواهی‌نامه کیفیت

پیگیری اجرای آموزش‌های مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت در سطح مدیران و پرسنل

شرایط احراز:

آشنایی با صنعت پرداخت

دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع 

آشنا به نرم‌افزار power BI

آشنا به تدوین روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌ها

آشنا به بهبود فرایندها و سیستم‌ها

دارای مهارت و توانمندی نگارش، تدوین گزارش‌ها و مستندسازی

مسئولیت‌پذیر

محل خدمت: تهران _ میرداماد

سابقه کار: 5 سال سابقه کار مرتبط

نوع همکاری: تمام‌وقت

مزایای همکاری:

ساعت کاری شناور

امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی

بیمه تکمیلی

پرداخت‌های مناسبتی

وام

پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد

امکان دسترسی به آموزش‌های تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل

کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات

شرح شغل:

ارتقای سرورهای محلی به‌منظور بهینه‌سازی ارائه سرویس به کاربران

تهیه شناسنامه برای تجهیزات اتاق سرور

نگهداری و مدیریت تجهیزات اتاق سرور

نظارت بر پیکربندی سوئیچ‌های شبکه

نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه واحدهای تابعه با اتاق سرور

پشتیبانی فنی و ارائه راهکارهای استاندارد و مبتنی بر خط‌مشی‌های راهبردی به‌تمامی واحدهای مربوطه

پشتیبانی از سامانه‌ها و سرورهای مورداستفاده در شبکه و واحدهای مربوطه

ارائه مشخصات و نظارت بر خرید تجهیزات، قطعات و تجهیزات اتاق سرور

تحلیل، طراحی و نظارت بر پیاده‌سازی نرم‌افزارهای موردنیاز سازمان

تحلیل، طراحی و نظارت بر اجرای سیستم‌های پشتیبان‌گیری آنلاین از سرورها

رفع مشکل کاربران (سخت‌افزار – نرم‌افزار) – آنتی‌ویروس

شرایط احراز:

مسلط به مفاهیم مایکروسافت، سیسکو، پسیو شبکه، دوربین‌های مداربسته و فایروال‌ها

تسلط به مفاهیم سروری و دستگاه‌های ذخیره‌ساز و مجازی‌سازی

توانایی رفع اشکال شبکه‌های LAN-WAN

توانایی Routing ، Switching و رفع اشکال انواع روتر و سوئیچ‌های سیسکو

آشنایی با GRE Tunnel و DMVPN

آشنایی با انواع Route : OSPF – EIGRP – BGP

آشنایی با صنعت پرداخت

دارای مدرک مهندسی کامپیوتر یا مهندسی فناوری اطلاعات

توانایی در حل مشکلات سخت‌افزار و نرم‌افزار و مسائل سیسکو، شبکه‌ای Fire wall-Routing-Switching و سرورهای HP ، San Storage و مجازی‌سازی Virtualization

دارای مدرک CCNP

محل خدمت : تهران _ میرداماد

سابقه کار: 7 سال سابقه کار مرتبط

نوع همکاری: تمام‌وقت

مزایای همکاری:

ساعت کاری شناور

امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی

بیمه تکمیلی

پرداخت‌های مناسبتی

وام

پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد

امکان دسترسی به آموزش‌های تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل

تکنسین سرویس و نگهداری خودپرداز (تهران)

شرح شغل:

شناسایی، ثبت و رفع ایرادات ماژول‌ها و قطعات سخت‌افزاری خودپرداز

سرویس‌های دوره‌ای خودپرداز

شرایط احراز:

آشنایی مقدماتی با برق و الکترونیک (افراد دارای مدارک تخصصی در این زمینه از اولویت بالا برخوردارند)

آشنایی با رایانه و شبکه‌های کامپیوتری

جنسیت: آقا

داشتن وسیله نقلیه (موتور)

تحصیلات: فوق‌دیپلم، لیسانس برق و الکترونیک

سن: 25 تا 49 سال

مسئولیت‌پذیر

منظم و دقیق

محل خدمت: تهران- جردن

سابقه کار: حداقل 2 سال مرتبط

نوع همکاری: تمام‌وقت

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 7 تا 16 – پنجشنبه 7 تا 12

مزایای همکاری:

بیمه تأمین اجتماعی

پزشک سازمانی

بیمه تکمیلی

بسته‌های مناسبتی

امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی

امکان دسترسی به آموزش‌های تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل

تکنسین تعمیر و تولید دستگاه کارت‌خوان (حکیمیه و شهرک صنعتی پرند)

شرح شغل:

عیب‌یابی و تعمیر دستگاه‌های کارت‌خوان

دسته‌بندی تخصصی و سورت قطعات

تست قطعات با ابزار الکترونیکی و شناسایی و جداسازی قطعات سالم از قطعات دارای مشکل

مونتاژ برد و قطعات الکترونیکی درون قاب کارت‌خوان

نصب و ستاپ نرم‌افزارها روی محصول تولیدی

تست کلیه ماژول‌های محصول و تکمیل فرایند تست

کنترل کیفیت نهایی (QC) محصول تولیدی، بسته‌بندی 

نقشه‌خوانی مدارچاپی و تعمیر دستگاه کارت‌خوان

شرایط احراز:

آشنایی مقدماتی با برق و الکترونیک (افراد دارای مدارک تخصصی در این زمینه از اولویت بالا برخوردارند)

آشنایی با رایانه و شبکه‌های کامپیوتری

توانایی انجام کار با هویه

آشنایی با قطعات و بردها و مدارهای الکترونیکی

جنسیت : آقا

تحصیلات: کارشناسی مهندسی الکترونیک، برق، کامپیوتر

سن: 25 تا 49 سال

مسئولیت‌پذیر

منظم و دقیق

محل خدمت: تهران شهرک صنعتی پرند

سابقه کار: حداقل 2 سال مرتبط

نوع همکاری: تمام‌وقت

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 7 تا 16

مزایای همکاری:

بیمه تأمین اجتماعی

پزشک سازمانی

بیمه تکمیلی

بسته‌های مناسبتی

امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی

امکان دسترسی به آموزش‌های تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل

علاقه‌مندان و متقاضیان می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی موردنظر به آدرس ایمیل hr@kpec-co.com ارسال کنند.

راه پرداخت – رسانه فناوری‌های مالی ایران

​راه پرداخت Read More 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *