دومین روز از پانزدهمین دوره نمایشگاه بانک، بیمه و بورس هم امروز به پایان رسید. شرکت‌ها و فعالان دولتی و خصوصی حوزه‌های مالی در این نمایشگاه حضور داشتند و مشاهدات میدانی «راه پرداخت» نشان می‌دهد این دوره از نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان همراه شده است. شرکت‌ها علاوه بر ارائه جدیدترین محصولات، خدمات و راهکارهای حوزه فناوری‌های مالی، بانک، بورس و بیمه در غرفه‌ها، پنل‌های تخصصی و کارگاه آموزشی نیز برای بازدیدکنندگان نمایشگاه فاینکس تدارک دیده بودند و این برنامه‌ها با استقبال بازدیدکنندگان همراه بود.

شرکت آدانیک در دومین روز از نمایشگاه فاینکس، از سامانه مولتی‌بانک شرکتی آدانیوم به‌عنوان محصول جدید این مجموعه رونمایی کرد و همچنین کارگزاری مفید هم با چهار محصول جدید خود؛ بورس ویو، مفید کارت، چت‌جی‌بی‌تی، ایزی‌تریدر و بازی کندل جامپ در این نمایشگاه حاضر شد.

گروه مالی کاریزما نیز در دومین روز از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری فردای روشن رونمایی کرد. صندوق درآمد ثابت فردای روشن اهداف کاهش ریسک سرمایه‌گذاری و صرفه‌جویی ناشی از مقیاس تأمین بازده را دنبال می‌کند و منافع حاصله را به دو مجموعه خیریه کهریزک و شجره طیبه می‌سپارد.

در این نمایشگاه، دستاورد صنعت مالی در یک سال گذشته و چشم‌اندازها ارائه می‌شود. همچنین توسعه و ترویج سهامداری غیرمستقیم، توسعه و ارتقای سواد مالی، توسعه و ترویج بازارهای محصولات جدید در بیمه، دیجیتالی‌شدن پرداخت و بانکداری الکترونیک، محورهای تعیین‌شده برای برگزاری نمایشگاه است.

راه پرداخت – رسانه فناوری‌های مالی ایران

​راه پرداخت Read More 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *