شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه ارائه راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک است. تاپکیش در زمینه تولید دستگاه‌های کارت‌خوان، رول‌های حرارتی، لیبل‌ها و کارت‌های هوشمند و همچنین تعمیر و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌خوان فعالیت می‌کند. چشم‌انداز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش دستیابی به سودآوری پایدار، جلب حداکثری رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات با تکیه بر نوآوری و توسعه هدفمند سرمایه‌های انسانی است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش جهت تکمیل نیروی انسانی خود در چهار عنوان شغلی زیر از افراد جوان، باانگیزه و هدفمند دعوت به همکاری می‌کند.

 کارشناس استراتژی

شرح شغل:

همکاری در برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی سازمان

دریافت برنامه‌های واحدها

 بررسی همسویی برنامه‌ها با اهداف سازمان

تعیین بودجه برای اجرای برنامه‌ها

کنترل هزینه‌ها

تهيه و ارائه گزارشات عملكردی از ميزان جذب، تخصيص و هزينه كرد برنامه‌های بودجه‌ای واحدها

ايجاد هماهنگی بين واحدهای مختلف

نظارت و کنترل بر تحقق برنامه‌های مصوب در دوره‌های سازمانی تعیین شده

کمک در تصمیم‌سازی به مدیران

بررسی و اعلام نظر در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های پيشنهادی

تهیه کارت‌های امتیازی متوازن (BSC)

مهارت‌های عمومی:

توانایی حل مسئله و کار تیمی

مهارت‌های تخصصی:

برنامه‌ریزی راهبردی و عملیاتی

دانش تهیه بودجه استراتژی مالی

تحلیل مدل‌های کسب‌و‌کار

تحلیل داده‌ها و تهیه گزارش‌های آماری

توانایی خلاقیت و نوآوری

محل خدمت:

تهران، میرداماد

سابقه کار:

۳ الی ۵ سال سابقه کار مرتبط

نوع همکاری:

تمام وقت

جنسیت:

آقا – خانم

مزایای همکاری:

ساعت کاری شناور

امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی

بیمه تکمیلی

پرداخت های مناسبتی

وام

پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد

امکان دسترسی به آموزش های تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل

کارشناس حسابداری

شرح شغل:

صدور و کنترل اسناد مالی و بایگانی آنها

تهیه گزارش‌های خریدوفروش فصلی

آشنا به امور انبار و کنترل موجودی

رسیدگی به اسناد و ممیزی فاکتورهای دریافتی از واحدهای مختلف شرکت و اسناد و هزینه‌های پرداختنی

توانایی تطبیق و کنترل حساب‌های پرداختنی و دریافتنی و مغایرت‌گیری

شرایط احراز

تسلط کامل به نرم‌افزارهای حسابداری راهکاران

آشنا به نرم افزارهای Excel , Word و  Adobe PDF 

تسلط به کلیه فرایندهای حسابداری، استانداردهای حسابداری، قوانین مالیاتی و قوانین اداره کار

مسلط به صدور و کنترل اسناد مالی

مسلط به تهیه صورت‌های مالی، اظهارنامه مالیاتی، ارزش افزوده و معاملات فصلی و تجزیه‌وتحلیل آنها

دقیق، منظم، پویا، مسئولیت‌پذیر و پیگیر تا زمان حصول نتیجه

محل خدمت:

تهران، میرداماد

سابقه کار:

۳ الی ۵ سال سابقه کار مرتبط

نوع همکاری:

تمام وقت

جنسیت:

آقا

سن:

حداکثر 35 سال

مزایای همکاری:

ساعت کاری شناور

امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی

بیمه تکمیلی

پرداخت های مناسبتی

وام

پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد

امکان دسترسی به آموزش های تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل

کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها

شرح شغل:

مستندسازی و تجزیه و تحلیل فرایندها، نظام‌ها و سیستم‌های اجرایی شرکت و عارضه‌یابی و ارائه پیشنهاد اجرای طرح‌های بهبود باز طراحی ساختار کلان و تفصیلی شرکت در راستای مدل کسب‌وکار، اهداف و استراتژی‌های آن

تدوین شرح وظائف واحدها بر اساس فرایند‌های استخراج شده کسب‌و‌کار

تهیه و تدوین آیین‌نامه‌ها، فرم‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مورد نیاز با همکاری واحد‌های ذی‌ربط

همکاری در تدوین استراتژی‌های شرکت و طرح‌ریزی اهداف و برنامه‌های عملیاتی 

شناسایی نقاط کنترلی و تعریف معیار‌های پایش و ممیزی فرایند‌ها

شرایط احراز:

تسلط بر مستند‌سازی فرایند‌های سازمانی

آشنایی با استاندارد‌های مرجع شامل APQC و BPMN2  و ITIL

تسلط بر نرم‌افزارهای Office و Visio

آشنایی با تجزیه و تحلیل سیستم‌ها و مدل‌های تعالی سازمانی 

آشنایی با ممیزی فرایندها و تعيين شاخص‌های کلیدی KPI‌ها

تسلط بر مفاهیم ساختار سازمانی

تسلط بر تدوین آیین‌نامه، فرم و دستورالعمل 

آشنایی با مفاهیم ERP  و سیستم‌های یکپارچه، سیستم‌های مدیریت کیفیت (ISO) , سیستم‌های اطلاعاتی (IS), فرآیند‌های سازمانی (BPMS), مدل‌سازی فرآیندها (BPMN), داشبوردهای مدیریتی (BI)  

محل خدمت:

تهران، میرداماد

سابقه کار:

۳ الی ۵ سال سابقه کار مرتبط

نوع همکاری:

تمام وقت

جنسیت:

آقا – خانم

مزایای همکاری:

ساعت کاری شناور

امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی

بیمه تکمیلی

پرداخت های مناسبتی

وام

پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد

امکان دسترسی به آموزش های تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل

مدیر بازاریابی و فروش

شرح شغل:

طراحی و توسعه خطوط تجاری جدید

طراحی طرح بازاریابی و تعریف مفاهیم آمیخته بازاریابی برای محصولات و خدمات

طراحی و توسعه محصول جدید و استراتژی های رسوخ در بازار

مذاکرات و کمّی‌سازی معیار‌های کیفی به منظور پیشبرد اهداف سازمان در مذاکره

شبکه‌سازی و برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری تحقق عملکرد

تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی طرح‌ها و پروژه‌ها

مسلط به بهبود چارچوب و اصول انواع قراردادهای فروش و توسعه محصولات

تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی و تعریف اصول و چارچوب گزارشات دوره‌ای

شرایط احراز:

آشنایی با صنعت پرداخت و بانکی مزیت محسوب می‌شود

تسلط به نرم افزار‌های کاربردی همچون Excel  , Access

آشنایی کافی با اصول و چارچوب های مدیریت محصول

آشنایی با اصول تعریف فرایندهای سمت کسب‌وکار

آشنایی با نرم‌افزارهای طراحی فرایند و مدل‌سازی محصولات مزیت محسوب می‌شود

مسلط به زبان انگلیسی

مهارت پیشبرد مذاکرات فنی در حوزه بازاریابی و‌فروش

محل خدمت:

تهران، میرداماد

سابقه کار:

10 سال سابقه کار مرتبط

نوع همکاری:

تمام وقت

جنسیت:

آقا – خانم

مزایای همکاری:

ساعت کاری شناور

امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی

بیمه تکمیلی

پرداخت های مناسبتی

وام

پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد

امکان دسترسی به آموزش های تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل

علاقه‌مندان و متقاضیان می‌توانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل hr@kpec-co.com  ارسال کنند.

راه پرداخت – رسانه فناوری‌های مالی ایران

​راه پرداخت Read More 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *