شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) یک شرکت دانشبنیان در حوزه ارائه راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک است. تاپکیش در زمینه تولید دستگاههای کارتخوان، رولهای حرارتی، لیبلها و کارتهای هوشمند و همچنین تعمیر و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز و کارتخوان فعالیت میکند. چشمانداز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش دستیابی به سودآوری پایدار، جلب حداکثری رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات با تکیه بر نوآوری و توسعه هدفمند سرمایههای انسانی است.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش جهت تکمیل نیروی انسانی خود در چهار عنوان شغلی زیر از افراد جوان، باانگیزه و هدفمند دعوت به همکاری میکند.
کارشناس استراتژی
شرح شغل:
همکاری در برنامهریزی و تدوین استراتژی سازمان
دریافت برنامههای واحدها
بررسی همسویی برنامهها با اهداف سازمان
تعیین بودجه برای اجرای برنامهها
کنترل هزینهها
تهيه و ارائه گزارشات عملكردی از ميزان جذب، تخصيص و هزينه كرد برنامههای بودجهای واحدها
ايجاد هماهنگی بين واحدهای مختلف
نظارت و کنترل بر تحقق برنامههای مصوب در دورههای سازمانی تعیین شده
کمک در تصمیمسازی به مدیران
بررسی و اعلام نظر در خصوص طرحها و پروژههای پيشنهادی
تهیه کارتهای امتیازی متوازن (BSC)
مهارتهای عمومی:
توانایی حل مسئله و کار تیمی
مهارتهای تخصصی:
برنامهریزی راهبردی و عملیاتی
دانش تهیه بودجه استراتژی مالی
تحلیل مدلهای کسبوکار
تحلیل دادهها و تهیه گزارشهای آماری
توانایی خلاقیت و نوآوری
محل خدمت:
تهران، میرداماد
سابقه کار:
۳ الی ۵ سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
تمام وقت
جنسیت:
آقا – خانم
مزایای همکاری:
ساعت کاری شناور
امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
بیمه تکمیلی
پرداخت های مناسبتی
وام
پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
امکان دسترسی به آموزش های تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس حسابداری
شرح شغل:
صدور و کنترل اسناد مالی و بایگانی آنها
تهیه گزارشهای خریدوفروش فصلی
آشنا به امور انبار و کنترل موجودی
رسیدگی به اسناد و ممیزی فاکتورهای دریافتی از واحدهای مختلف شرکت و اسناد و هزینههای پرداختنی
توانایی تطبیق و کنترل حسابهای پرداختنی و دریافتنی و مغایرتگیری
شرایط احراز
تسلط کامل به نرمافزارهای حسابداری راهکاران
آشنا به نرم افزارهای Excel , Word و Adobe PDF
تسلط به کلیه فرایندهای حسابداری، استانداردهای حسابداری، قوانین مالیاتی و قوانین اداره کار
مسلط به صدور و کنترل اسناد مالی
مسلط به تهیه صورتهای مالی، اظهارنامه مالیاتی، ارزش افزوده و معاملات فصلی و تجزیهوتحلیل آنها
دقیق، منظم، پویا، مسئولیتپذیر و پیگیر تا زمان حصول نتیجه
محل خدمت:
تهران، میرداماد
سابقه کار:
۳ الی ۵ سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
تمام وقت
جنسیت:
آقا
سن:
حداکثر 35 سال
مزایای همکاری:
ساعت کاری شناور
امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
بیمه تکمیلی
پرداخت های مناسبتی
وام
پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
امکان دسترسی به آموزش های تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس سیستمها و روشها
شرح شغل:
مستندسازی و تجزیه و تحلیل فرایندها، نظامها و سیستمهای اجرایی شرکت و عارضهیابی و ارائه پیشنهاد اجرای طرحهای بهبود باز طراحی ساختار کلان و تفصیلی شرکت در راستای مدل کسبوکار، اهداف و استراتژیهای آن
تدوین شرح وظائف واحدها بر اساس فرایندهای استخراج شده کسبوکار
تهیه و تدوین آییننامهها، فرمها و دستورالعملهای اجرایی مورد نیاز با همکاری واحدهای ذیربط
همکاری در تدوین استراتژیهای شرکت و طرحریزی اهداف و برنامههای عملیاتی
شناسایی نقاط کنترلی و تعریف معیارهای پایش و ممیزی فرایندها
شرایط احراز:
تسلط بر مستندسازی فرایندهای سازمانی
آشنایی با استانداردهای مرجع شامل APQC و BPMN2 و ITIL
تسلط بر نرمافزارهای Office و Visio
آشنایی با تجزیه و تحلیل سیستمها و مدلهای تعالی سازمانی
آشنایی با ممیزی فرایندها و تعيين شاخصهای کلیدی KPIها
تسلط بر مفاهیم ساختار سازمانی
تسلط بر تدوین آییننامه، فرم و دستورالعمل
آشنایی با مفاهیم ERP و سیستمهای یکپارچه، سیستمهای مدیریت کیفیت (ISO) , سیستمهای اطلاعاتی (IS), فرآیندهای سازمانی (BPMS), مدلسازی فرآیندها (BPMN), داشبوردهای مدیریتی (BI)
محل خدمت:
تهران، میرداماد
سابقه کار:
۳ الی ۵ سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
تمام وقت
جنسیت:
آقا – خانم
مزایای همکاری:
ساعت کاری شناور
امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
بیمه تکمیلی
پرداخت های مناسبتی
وام
پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
امکان دسترسی به آموزش های تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل
مدیر بازاریابی و فروش
شرح شغل:
طراحی و توسعه خطوط تجاری جدید
طراحی طرح بازاریابی و تعریف مفاهیم آمیخته بازاریابی برای محصولات و خدمات
طراحی و توسعه محصول جدید و استراتژی های رسوخ در بازار
مذاکرات و کمّیسازی معیارهای کیفی به منظور پیشبرد اهداف سازمان در مذاکره
شبکهسازی و برنامهریزی و هدفگذاری تحقق عملکرد
تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی طرحها و پروژهها
مسلط به بهبود چارچوب و اصول انواع قراردادهای فروش و توسعه محصولات
تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی و تعریف اصول و چارچوب گزارشات دورهای
شرایط احراز:
آشنایی با صنعت پرداخت و بانکی مزیت محسوب میشود
تسلط به نرم افزارهای کاربردی همچون Excel , Access
آشنایی کافی با اصول و چارچوب های مدیریت محصول
آشنایی با اصول تعریف فرایندهای سمت کسبوکار
آشنایی با نرمافزارهای طراحی فرایند و مدلسازی محصولات مزیت محسوب میشود
مسلط به زبان انگلیسی
مهارت پیشبرد مذاکرات فنی در حوزه بازاریابی وفروش
محل خدمت:
تهران، میرداماد
سابقه کار:
10 سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
تمام وقت
جنسیت:
آقا – خانم
مزایای همکاری:
ساعت کاری شناور
امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
بیمه تکمیلی
پرداخت های مناسبتی
وام
پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
امکان دسترسی به آموزش های تخصصی برمبنای عملکرد و شرایط احراز شغل
علاقهمندان و متقاضیان میتوانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل hr@kpec-co.com ارسال کنند.
راه پرداخت – رسانه فناوریهای مالی ایران
راه پرداخت Read More
بدون دیدگاه