نیلوفر نادری / همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال در برج میلاد در حال برگزاری است و این همایش درکنار ارائه محتوا و سخنرانی، یک بخش نمایشگاهی با حضور چند غرفه نیز دارد. هلدینگ بهسازان فردا هم به‌عنوان حامی این همایش، همراه با زیرمجموعه‌های خود در این نمایشگاه حاضر است و هرکدام محصولات خاص خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند. به گفته محمد صادقی، مدیرعامل بهسازان ملت، دو زیرمجموعه هلدینگ بهسازان فردا یعنی بهسازان ملت و شقایق با دو محصول بانکداری باز و مگابانک به این همایش آمده‌اند و سایر زیرمجموعه‌ها نیز محصولاتی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کردند.

فرصتی برای دیده شدن

بنا بر صحبت‌های محمد صادقی، مدیرعامل بهسازان ملت، ۱۴۰۲ تاکنون سال برگزاری رویداد و نمایشگاه بوده که نشان از برپایی دوباره دورهمی‌های کسب‌وکاری دارد که به واسطه کرونا از یکدیگر بی‌خبر بودند. «حامیان این همایش، از حرفه‌ای‌ترین‌ها هستند و فضا به گونه‌ای است که هر کسب‌وکار موفقی می‌خواهد در آن حضور داشته باشد.»

او در گفت‌وگو با راه پرداخت درباره حضور بهسازان فردا در این همایش اظهار کرد: «ما به عنوان شرکتی که در شاخه خدمات بانکی مشغول به کار هستیم، تمایل داریم تا در چنین فضاهایی حاضر شویم تا بتوانیم با مشتریان و مخاطبان خود دیداری حضوری داشته باشیم؛ مخاطبان این همایش متخصصان اقتصاد دیجیتالی هستند که به اعتبار برگزارکنندگان در اینجا حاضر شده‌اند و جمع شدن‌شان زیر یک سقف به معنای دیده شدن هرچه بیشتر سرویس‌ها و محصولات آنها و همچنین شبکه‌سازی و همکاری برای پروژه‌های آتی است.»

ارائه دو محصول مگابانک و بانکداری باز

او با یادآوری اینکه بهسازان فردا زیرمجموعه هلدینگ بهسازان ملت است، گفت: «مجموعه شرکت‌های ما در این همایش حضور دارند و هریک محصولات خاص خود را آورده‌اند؛ بهسازان ملت و شقایق با دو محصول بانکداری باز و مگابانک به این همایش آمده‌اند و سایر زیرمجموعه‌هایمان نیز محصولاتی دارند که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.»

او بیان کرد که فعالان اقتصاد دیجیتال کشور باید از چنین بسترهایی استفاده کنند تا با مشارکت و تبادل دانش و اطلاعات خود، به پیوستن ایران به گفتمان تحول دیجیتال کمک کنند.

راه پرداخت – رسانه فناوری‌های مالی ایران

​راه پرداخت Read More 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *