مدیریت هلدینگ داده‌ورزی سداد دچار تغییرات شد. طی جلسه هیئت‌مدیره هلدینگ داده‌روزی سداد که امروز پنجشنبه،‌ ۲۵ خردادماه برگزار شد، براساس تصمیم هیئت‌مدیره امیر طیبی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ داده‌ورزی سداد،‌ در این جلسه از زحمات حمیدرضا احمدیان، مدیرعامل پیشین این مجموعه تقدیر و تشکر شد.

طیبی دارای ۲۸ سال سابقه فعالیت در حوزه بانک و پرداحت است و پیش از این مدیر عامل شرکت پیشگامان پویا وابسته به بانک ملی ایران بوده است. او مدتی به عنوان رئیس اداره کل عملیات بانک ملی مشغول به فعالیت بوده و به مدت ۶ سال نیز سمت مدیریت عامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا را بر عهده داشت.

حمیدرضا احمدیان در ۲۹ خردادماه سال گذشته به‌عنوان مدیرعامل داده‌ورزی سداد منصوب شده بود و یک سال این سمت را برعهده داشت تا امروز ۲۵ خردادماه که با تصمیم هیئت مدیره این هلدینگ از این سمت خداحافظی کرده و طیبی به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی این هلدینگ را به‌عهده گرفت.

هلدینگ داده‌ورزی سداد به‌نوعی بازوی اجرایی فناوری اطلاعات بانک ملی است و و مشتمل بر سه هلدینگ داده ورزی سداد (شرکت مادر)، شرکت پرداخت الکترونیک سداد (PSP)، شرکت پارس تکنولوژی سداد و شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد(بله) است.

راه پرداخت – رسانه فناوری‌های مالی ایران

​راه پرداخت Read More 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *