شرکت پرداخت الکترونیک سداد، امروز، پنجشنبه، ٢۵ خردادماه در مراسم ریبرندینگ این شرکت که با حضور مدیران شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مدیران بانک ملی ایران و جمعی از فعالان حوزه فینتک برگزار شد از لوگو و هویت بصری خود رونمایی کرد. این شرکت از این پس با عنوان ارائه راهکارهای پرداخت سداد شناخته میشود.
تغییرات جدید شرکت ارائه راهکارهای پرداخت سداد حدودا از ۶ماه گذشته با محوریت منابع انسانی، مشتریان و ذینفعان بیرونی آغاز شده که یکی از نتایج آن یکپارچهسازی محصولات و خدمات این شرکت است.
علاوه بر این، تغییر پرداخت الکترونیک سداد به ارائه راهکارهای سداد به معنی ورود این شرکت به حوزه سرویسدهی B2B و B2G است و بناست که این شرکت در آینده علاوه بر خدمات گذشته در حوزه سرویسدهی به سازمانها و کسبوکارها نیز فعالیت کند.
تغییر هویت بصری سدا بخشی از پروژه ریبرندینگ این شرکت است که علاوه بر تغییر لوگو و هویت بصری شامل تغییرات عمدهای در استراتژی سازمانی، روشها و دیدگاههای مدیریت و اهداف این شرکت نیز هست.
محمدحسین کاشی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در حاشیه مراسم رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید این شرکت در پاسخ به سوال خبرنگار راه پرداخت در خصوص روشهای جدید مدیریت این سازمان بعد از تغییرات ایجادشده توضیح داد: «یکی از اهداف اصلی تغییرات ایجاد شده در سداد در برنامهریزیها و هماهنگیهایی که با بانک ملی به عنوان ذینفع و همینطور مشتریان سازمان داریم حرکت به سمت چابکی بیشتر در سازمان است.»
او همچنین در خصوص سهم بازار پرداخت الکترونیک سداد توضیح داد که هدفگذاری اصلی این شرکت رسیدن به جایگاه اول مبلغ تراکنشهای بازار است.
به گفته کاشی کل میزان سود شرکت پرداخت الکترونیک سداد در شش ماه ابتدایی سال مالی فعلی دوبرابر کل میزان سود سال مالی گذشته است و هدفگذاری این شرکت در پایان سال مالی فعلی یعنی در پایان آذرماه ١۴٠٢ دوبرابر کردن مبلغ سود این شرکت نسبت به ششماهه اول سال مالی است؛ یعنی ۴ برابر کردن سود در طی یک سال مالی.
او در ادامه درخصوص ورورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد به بورس توضیح داد که تأییدیههای لازم این موضوع از بانک ملی اخذ شده و شرکت ارائه راهکارهای پرداخت سداد در ماههای آتی و حتی شاید در هفتههای آتی در بورس تهران حضور پیدا کند.
راه پرداخت – رسانه فناوریهای مالی ایران
راه پرداخت Read More
بدون دیدگاه