تعداد کاربران همراهبانک رسالت در ششماهه دوم سال گذشته به حدود یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر رسیده و نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۲ درصد افزایش یافته است.
به گزارش روابط عمومی بانک قرضالحسنه رسالت، در ششماهه دوم سال ۱۴۰۱ نیز حدود ۸۰۰ هزار نفر از مشتریان بانک قرضالحسنه رسالت از خدمات اینترنتبانک رسالت استفاده کردهاند.
بر اساس این گزارش، خرید شارژ اعتباری تلفن همراه به صورت مستقیم، امکان استعلام تسهیلات و تعهدات، استعلام سوابق چک برگشتی، انسداد کارت، دریافت رمز یکبار مصرف (کد دوعاملی)، مشاهده خودپردازهای بانک، خدمات چک صیادی و امکان ثبت و درخواست تسهیلات و پرداخت اقساط خود و دیگران از جمله مهمترین خدمات همراهبانک رسالت به شمار میروند.
همچنین انتقال وجه هوشمند، ثبت درخواست تسهیلات آنلاین و گزارشگیری و خرید شارژ اعتباری تلفن همراه به صورت مستقیم از مهمترین خدمات اینترنتبانک رسالت به مشتریان بانک قرضالحسنه رسالت است.
راه پرداخت – رسانه فناوریهای مالی ایران
راه پرداخت Read More
بدون دیدگاه